برگزاری جلسه شورای دبیران و تجلیل از کارکنان آموزشگاه

چهارمین جلسه شورای دبیران دبیرستان امام حسین (ع) در بعدازظهر 18 اردیبهشت ماه 1401 برگزار گردید. این جلسه با موضوع امتحانات نوبت دوم و تحلیل آزمون‌های تبار برگزار شد و حاضران پیشنهاد دادند به منظور اطلاع‌یابی والدین از چگونگی وضعیت تحصیلی فرزندشان، طرح دیدار با اولیا در اسرع وقت انجام شود. همچنین با تحلیل و مقایسه مراحل مختلف آزمون‌های تبار مشخص شد که دانش‌آموزان در کدام دروس پیشرفت یا پسرفت نسبی داشته‌اند و درنتیجه برای امتحانات پایانی بر کدام دروس باید تمرکز بیشتری داشته باشند.

بخش پایانی جلسه به تکریم مقام معلم اختصاص یافت و حضار ضمن یادآوری نقش معلم در آموزش، بر نقش تربیتی معلم تأکید مضاعفی داشتند؛ به‌ویژه آقای صباغی، مشاور آموزشگاه، از دبیران خواهش کردند حتی یک لحظه هم از مسائل تربیتی غافل نشوند. در پایان، مدیر آموزشگاه، آقای فخریان، هدایایی را که از سوی مؤسسه فرهنگی آموزشی امام حسین (ع) تهیه شده بود، به کارکنان آموزشگاه اهدا کردند.

پس از اتمام جلسه، کارکنان آموزشگاه در مراسم جشن روز معلم به میزبانی مؤسسه امام حسین (ع) شرکت کردند. این ضیافت، با تلاوت استادانه قاری نوجوان آموزشگاه، پوریا بلوکی، آغاز شد و پس از نطق مسؤولان مؤسسه، از مدیر دبیرستان پسرانه امام حسین (ع)، آقای فخریان، و نماینده دبیران، آقای لسانی، به همراه سایر مدیران مدارس امام حسین (ع) و نمایندگان دبیران تجلیل شد.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20