مراسم ضیافت نور در آموزشگاه برگزار شد.

حضرت محمد( صلی الله علیه وسلم ) می‌فرمایند: اگر کسی به روزه داری افطار دهد ثواب عمل روزه و هر عمل نیکی که در آن روز توسط روزه دار انجام شده است را بدون آنکه از اجر روزه دار چیزی کم شود، برای خود کرده است .

ماه مبارک رمضان، فرصتی ارزشمند و مغتنم برای تهذیب و پالایش روح و روان انسانی است. ماه سلوک و زدودن زنگارهای شیطانی از آیینه دل و برافروختن چراغ معرفت در شبستان وجود است، گاه تلاوت و تدبّر و هنگامه دعا خواندن و تحوّل است. عاشقان کوی دوست در این ماه، مهر صیام بر لب می زنند و آتش محبّت در قلب مشتعل می سازند و با گام نهادن بر نردبان کمال و فضیلت، پلّه پلّه به معبود و معشوق خویش نزدیک تر می شوند.

در مورخه 24 اردیبشهت ماه 98 روز سه شنبه دانش آموزان این آموزشگاه با برگزاری مراسم افطاری پذیرای دانش آموزان آموزشگاه عاشورای خرمک نیز بودند که این مراسم با حضور قریب به 330 نفر دانش آموز و همکار و با مشارکت دانش آموزان و اولیاء و همکاران به نحو احس برگزار گردید.همچنین از زحمات بی دریغ مدیریت محترم آموزشگاه و کادر اموزشی و اولیا محترم سرکار خانم جودت و فلاحی نیز تشکر فراوان نموده و در پایان نیز غذاهای اضافی در میان نیازمندان توزیع گردید.

 

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20