اعلام نتایج داوری غیرحضوری آثار پنجمین جشنواره علمی پژوهشی تا ثریا

پژوهش عامل مهم تولید دانش، دانایی و پیشرفت است تا آن جا که میزان پژوهش های انجام شده در هر جامعه شاخص توسعه یافتگی آن جامعه به شمار می رود .راهکار رسیدن به این شاخص، ترویج و ترغیب پژوهشگری از سال های نخست تحصیل است.

اهداف جشنواره:

1.تقویت ایمان و اعتقاد به مبانی اسلامی  2. رشد و شکوفایی استعداد ها و خلاقیت های دانش آموزان و تقویت روحیه پرسشگری و پرورش استعداد های بالقوه آنان   3.آشنایی دانش آموزان با یافته ها، اختراعات و دریافت جدیدترین اطلاعات روز   4. استفاده بهینه از توانمندی های دانش آموزان و بهره وری از زمان 5. تقویت بنیه علمی و پژوهشی دانش آموزان و ایجاد انگیزه به منظور رقابت سالم و تشویق دانش 6. آموزان به مطالعه . هدایت و حمایت دانش آموزان در جهت علایق و استعدادهایشان 7. اشاعه ی فرهنگ پژوهش و تحقیق فردی و گروهی در بین دانش آموزان 8. تشویق و ترغیب دانش آموزان به تلفیق دانش نظری و فعالیت های علمی و کاربردی 9. ایجاد رابطه و گسترش مبادلات علمی و پژوهشی با سایر مراکز پژوهشی به منظور ارتقاء سطح 10.کیفیت فعالیت های پژوهشی . ایجاد بانک اطلاعاتی در تمامی زمینه های علمی و پژوهشی 11. انتشار کتب، نشریات و مقالات پژوهشی 12.برگزاری همایش، سمینار و کنفرانس های پژوهشی

نتایج داوری غیرحضوری آثار پنجمین جشنواره ی علمی پژوهشی تا ثریا در روز شنبه مورخ 10 اسفند 1398 اعلام گردید و 1 گروه از دانش آموزان عزیزمان به شرح ذیل  به مرحله ی داوری حضوری این جشنواره راه یافتند که ضمن تبریک به این عزیزان و خانواده های محترمشان ، موفقیت آنان را در ادامه ی کار از خداوند سبحان مسئلت می نمائیم.

1.امیر حسین ابراهیمیان

2.عرفان ده جوریان

3.محمد علی وفادار نصراله زاده

محور جشنواره : پیشتازی در عرصه علم و فناوری :  با موضوع فناوری نانو در علم پزشکی و داروسازی


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20