برگزاری جلسه هدایت تحصیلی پایه نهم و بیلان کار نوبت اول

مهم‌ترین فعالیتی که پس از اجرای برنامه‌های آموزشی صورت می‌گیرد ارزیابی از دانش آموزان است.ارزیابی دانش آموزان با برگزاری آزمون های شفاهی یا کتبی انگیزه کافی را برای حفظ آمادگی علمی، یادگیری مطالب جدید و مرور مطالب درسی گذشته فراهم می‌کند. و ارائه نتایج این آزمون ها به اولیا باعث می شود که آنها در جریان وضعیت تحصیلی فرزند خود قرار گیرند.

طی اطلاع رسانی و برنامه زمانبندی اعلام شده از قبل ، در روز یکشنبه مورخ 6 بهمن ماه  1398،  جلسه آموزش خانواده جهت اولیای پایه نهم که توسط مشاور محترم آموزشگاه جناب آقای صباغی در مورد اهمیت انتخاب رشته و  فرایند هدایت تحصیلی برگزار شد.

سپس  بیلان کار نوبت اول دانش آموزان پایه نهم از ساعت 5 الی 6 ، پایه هشتم از ساعت 6 الی 7 و پایه هفتم از ساعت 7 الی 8 که از سامانه مدبر استخراج شده بود به اولیای عزیز تحویل داده شد تا از عملکرد فرزند خود از ابتدای سال تحصیلی تاکنون اطلاع یابند .
اولیای عزیز در این روز توانستند در مورد وضعیت تحصیلی و انضباطی فرزند خود با مشاور تحصیلی  و معاون محترم آموزشی جناب آقای اکرمی صحبت نمایند و نقاط ضعف و قوت فرزند خود را در زمینه علمی ، تحصیلی و انضباطی شناسایی نمایند.

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20